viernes, 27 de junio de 2008

NIKE +

Hola a tots!

Més notícies des de Manhattan:

Després de la meva primera nit i el meu primer dia a Manhattan, ja he fet les meves primeres compres :O

De tot el que m'he comprat, el que més m'ha agradat ha estat la meva nova joguina ^^. Es tracta del Nike+ (juntament amb el meu ipod nhano, el braçalet per córrer amb l'ipod, i unes bambes xulíssimes dotades amb un foradet especial per posar-hi el meu nike+... evidentment les bambes són NIKE...)

Hem arribat a casa, ens hem posat roba adecuada (mentre bolcàvem l'últim disc de Coldplay al meu ipod nhano que pobret estava verge) i a córrer a Riverside Park!


15 minutets + estiraments
2,48 km

No està gens malament per a tenir mal d'esquena, estar cansades i ser el primer dia.





MaCc, the new runner at the NYC parks

2 comentarios:

FBlack dijo...

veo que ya estás por tierras yankis, pasatelo bien(que tonteria decir esto...me consta que harás lo posible)en fin saca muchas fotos eh!
Un beso primor!

Milhaud dijo...

Sí, veo que te va bien por allá (aunque me ha costado entender algunas partes de tus últimos posts :P)